Referenssi 29.1.2021

"Valitsimme taannoin Koulutus Mannisen robotiikan arviointipolkuamme kehittämään. Meille täydellisesti räätälöidyn koulutuspaketin ansiosta saimme uutta intoa ja käytännön työkaluja kehitystyöhön. Saatujen myönteisten kokemusten ja positiivisen palautteen perusteella jatkuu yhteistyömme tiiviinä myös tänä vuonna: arvioinnin aito uudistaminen on yhteinen tahtotilamme!" Reetta Viitanen, pedagoginen suunnittelija, Riihimäen kaupunki

Perusboksin ulkopuolelta

Entä sitten, kun kaikki koulun muutokseen liittyvät perusteokset laaja-alaisesta osaamisesta, eriyttämisestä ja arvioinnista on ahmittu, ja mieli kaipaa yhäkin uutta virikettä?

Entäs ylihuomenna?

Peruskoulun on onnistunut reagoida muutoshaasteisiin - ovathan opettajat tahtovaa ja pystyvää väkeä. Hiljalleen alkaa ajatus kierrellä yhden kysymyksen ympärillä: mitä seuraavaksi?

Kouluttajaelämän kohokohtia

Peruskoulun opettajille suunnattujen täydennyskoulutusten kouluttajahahmo on matkasaarnaaja. Hän saapuu, jotakin tapahtuu, sitten hän poistuu. Mitkä hetket palaavat mieleen parhaina muistoina?